Monday, September 6, 2010

tentang dia!!!

dia yg ak maksudkan adalah seorg lelaki...dia seorg lelaki yg baik, berbudi bahasa, peramah, dia x pnh marah ak, dia tinggi, berkarisma n mcm2 ag la...tibe2 rasa mls lak nak puji dia tinggi2 sgt2...hehehe...sowie2...dia memahami pe yg ak nak...dia sygkan ak (dia yg kata)...ak pun sygkan dia...tp apa yg bleh buat...mgkin xde jodoh antara kami...ak ngn dia berpisah...ak terima keputusan yg dia buat...ini demi kebaikan kami...ak da bleh terima keputusan dia n terima dia sbg kawan ak...tp ak pelik, nape bila kami berpisah, ade je keadaan yg hampir sama berlaku pd kami...hr tu ak g bazar beli mknn...balik dr bazar, ak tanya dia beli pe...dia beli ns lemak, murtabak n sedikit kuih...sama ngn ak...mgkin suratan atau kebetulan je tu...satu lg pasal bj raya...dia gtau ak yg bj raya dia wrna maroon n mlm td abg ak br blik dr uptown ke downtown shah alam, beli bj wrna maroon...tetibe leh sama lak...tp yg ak ag pelik...sejak sehari dua nie, ____ dia msg ak kat fb...cm pelik sgt2...nape sume ini berlaku??? mgkin suratan atau kebetulan agaknye...i miss him la...tc...

No comments:

Post a Comment