Sunday, September 27, 2009

start kehidupan sbg seorg mahasiswa


erm...agak2 la mesti ramai yg x sanggup g kolej sbb sibuk ngn beraya kan...
hehhee..tp bg ak, kita leh g beraya umah kawan2 kita yg dekat2 ngn U kita...
leh gak g beraya kan...
tp nak menghadap buku lak...huhu...sungguh ku x sanggup...
kene la ikhlaskan hati utk mghadap buku yg tebal2 tu...
cmne la agaknya yer nak ikhlas kan diri???
hanya kita yg mampu menjawabnya....
tanya hati kita..........
????????????

Saturday, September 26, 2009

rayeeeee.................


beraya di rumah rakan2 dan sanak saudara...........
tp raya kali ni terasa kekurangan nye.............
xtau nape............
mgkin hanya ak yg merasakan begitu..............
hurm...................
rayeeeeeeeeeeeeee.....................

Friday, September 25, 2009

kembali bertemu dengan lecturer

selamat kembali ke universiti putra malaysia...... mulalah kehidupan sebagai seorang mahasiswa kembali setelah bercuti untuk seketika.... buku akan mula digunakan kembali... huhuhu... tugas sebagai seorang mahasiswa sungguh berat jika ditambah dengan tugas sebagai seorang pemimpin.... tetapi aku harus tabah dan menempuhinya dengan tabah dan ikhlas.... insyAllah aku akan ikhlaskan diri menempuhi segala2nya sebagai seorang mahasiswa...

Thursday, September 17, 2009

assignment time raya

banyak gler assignment time raya nie...
mcm ne nak raya...
x raya la ak mcm nie
huhuhu
naik cuti exam plak...huhhu
ni la dugaan dan cabaran sebagai pelajar
terima seadanya

raye...raye...raye...


selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua kwn2ku, sy memohon ampun dan maaf jika ada salah silap semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat jangan lupa datang rumah yer... makan di bulan syawal ni kena hati2, jgn mkn byk2 yer take care semoga selamat ke tempat yg dituju.

Tuesday, September 15, 2009

bestnye bukak pose ngn member2

best sgt bila dpt bukak pose ngn member2....yang bila wat keje, wat sama2....bila buka pose, buka sama2, huhuhu...nanti nak raya sama2 lak...hehehe

banyak betul assignment sem nie!!!


huhuhu...nape la sem ni banyak sgt assignment nie......terutama writing.....huhuhu...mmg penat ar wat assignment...tp bila dah siap tu lega giler...huhhuu..raya nak dekat da tp assignment tetap banyak...mcm ne nak raya??? xraya la ak thn nie...hhuhuhu..nie gmbr time heppy...tp skrg ngh tension...hhuhu